זכיינית ערוץ 2 קשת מכרה לענקית התקשורת הבינלאומית אנדמול את זכויות ההפצה של הפורמט "בקרוב אהבה".
אנדמול החלה בהפצת הפורמט ביריד מיפ שהחל היום (א') בצרפת. מדובר בפורמט בו 5 נשים מדברות ומתעדות את הדרך שהן עושות עד למציאת אהבה.
לקשת נציגות של 3 מאנשיה ביריד הטלוויזיה הבינלאומי, ובהם קרן שחר, מנהלת קשת פורמטס; עמי גלאם, מנהל תחום בידור וריאליטי; וטל הררי, מנהלת מחלקות הדיי-טיים והלייט-נייט בזכיינית.
הזכיינית חוברת למכון הייצוא הישראלי בפסטיבל ותשווק את התכנים והפורמטים מהמתחם שיקים המכון, ובהם גם "רמזור" שעלתה ברשת FOX ובערוץ מרכזי ברוסיה בחודש האחרון. עוד ישווקו "מעצר-בית" ו"פלפלים צהובים" תחת השם "The A word".
מעבר לכך מתוכננות השקות נוספות של מיכל דליות העוסקת בילדים במשפחות להורים גרושים עם "תמיד נהיה אמא ואבא" של המפיק אסף גיל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.