כנראה שענקית הפרסום אינטרפבליק זיהתה את פוטנציאל פייסבוק "יחסית" מוקדם, והיום היא בעלת אחזקות בשווי 200 עד 300 מיליון דולר בענקית הרשתות החברתיות - כך מדווח "פייננשל טיימס".
לפי הדיווח, אינטרפבליק שילמה פחות מ-5 מיליון דולר עבור הנתח ב-2006, ששווה כעת כ-200 מיליון דולר, בהתבסס על הערכת שווי של 50 מיליארד דולר שהוענקה לפייסבוק.
ההיקף המדויק של נתח האחזקה לא נחשף, אך לפי מקרובים לאינטרפבליק, ענקית הפרסום מחזיקה בפחות מחצי אחוז מפייסבוק.
ענקית הפרסום אינטרפבליק טרם מסרה תגובה על אמיתות הדיווח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.