עונת 2011 של ליגת ה-MLB, שנפתחה בשבוע שעבר, הביאה איתה עליית מחירי כרטיסים מינורית בלבד, של 1.2% בממוצע. כך עולה מבדיקה שערכה Team Marketing.
הכרטיס הממוצע אצל 30 קבוצות הליגה עומד על 26.91 דולר. זוהי העלייה הכי פחות משמעותית שנרשמת במחירי הכרטיסים מאז מבצעת Team Marketing את בדיקות המחירים שלה, אותן החלה לבצע בשנת 1991.
את כרטיסי ה"פרימיום" היקרים ביותר מוכרת ניו יורק יאנקיז - 312.11 דולר לכרטיס, כשאחריה לוס אנג'לס דוג'רס (222.38 דולר) ובוסטון רד-סוקס (172.51).
אגב, הבדיקה של Team Marketing מצאה גם באיזה אצטדיון הכי יקר להחנות את הרכב (במגרש של היאנקיז - 35 דולר) ואיפה מוכרים נקניקיה במחיר הכי גבוה (אצל ניו יורק מטס - 5.50 דולר).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.