תוכנית הריאליטי "מגודלים" נמכרה לאיטליה - כך הודיעו היום (ב') דורי מדיה גרופ וסלקום מיריד מיפ הנערך בקאן שבצרפת. התוכנית תשודר בערוץ איטליה 1, לאחר שנרכשה על-ידי אנדמול איטליה.
בגירסה האיטלקית של התוכנית, שתעלה בפריים-טיים כבר בחודש הקרוב בערוץ המסחרי איטליה 1, יהיו כל המתמודדים פליטי תוכניות ריאליטי, שיצטרכו לחזור להיות בני אדם "רגילים" לאחר התקופה שבה חיו בעולם הריאליטי.
כפי שפורסם ב"גלובס", לתוכנית הוזמנו עונה שנייה ושלישית בטורקיה, גם שם היא משדרת בפריים-טיים של ערוץ ציבורי מרכזי.
במסגרת התוכנית, שהופקה על-ידי דורי מדיה דרסט, הצופים הישראלים שלטו בחיי 8 מתמודדים שנסגרו במעין אולפן-מעבדה. הצופים, על בסיס שאלות מובנות שהופנו, קיבלו החלטות במשך 24 שעות על התנהלותם.
"מגודלים" זכתה להצלחה כשלמעלה מ-7 מיליון צופים הצביעו לה באמצעות האינטרנט ב-21 ימי שידורה.
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, אמר כי החברה גאה לשתף פעולה עם אנדמול איטליה. לדברי פלטי, "יחד עם סלקום פיתחנו מוצר מיוחד שמתאים לפריים-טיים, והצופים יכולים לקבוע מה יקרה על המסך באמצעות הטלפונים הניידים ואתר האינטרנט".
מנהלת הרכש של אנדמול איטליה, אורסטה ויולאנטה בלסאמו, מסרה כי "זה אתגר גדול עבורנו להפוך את הגירסה הישראלית של 'מגודלים' לתוכנית אולפן בפריים-טיים האיטלקי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.