דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, נבחר על-ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מארס בזכות המהלך השיווקי - קמפיין "אראלה תתקשרי אליי".
אנגל הוליך מהלך שמטרתו להחזיר את המותג מנוי פיס ל-top of mind של הצרכנים, להבליטו בשוק תחרותי וליצור אצל מנויים ותיקים סיבה מדוע המשיך ולהחזיק במנוי.
פאסיביות המנוי יצרו ייחוד להגרלה בעולם ההגרלות - זוהי ההגרלה היחידה בה הפיס מתקשר לזוכה הודיע לו על זכייתו. כך נולד מהלך "אראלה תתקשרי אליי" שלקח את רגע המיוחל של כל משתתף בהגרלה והפך אותו לממשי ובר השגה.
המהלך יצר באזז תקשורתי אדיר ומהפך גם במטה מפעל הפיס וגם בנקודות המכירה. התוצאות העסקיות: עלייה חדה בכמות המצטרפים החדשים - 98% גידול במספר המצטרפים החדשים בחודש ביחס לממוצע החודשים שקדמו למהלך; וכן ירידה בכמות הביטולים - מתחילת הקמפיין ירידה של 29% בכמות הביטולים בהשוואה לחודשים שקדמו לקמפיין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.