תקציב הפרסום של אתר הסחר האלקטרוני StyleRiver יטופל במשרד הפרסום גיתם BBDO. האתר מתמקד בתחומי האופנה והלייף סטייל. התקציב צפוי לעמוד על 3 מיליון דולר בשנה.
האתר הושק רשמית באוגוסט 2010 ומונה כעת קרוב ל-60 אלף חברים רשומים. גיתם, שהשיק לאחרונה יחידת E-commerce, יהיה אחראי על הפעילות המיתוגית והפרסומית של האתר.
מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם, מסרה: "אנחנו מודים ל StyleRiver על בחירתם בגיתם ונכונים להסתער על המשימה. אין ספק כי השוק הישראלי עומד בפני המפץ הגדול בתחום הדיגיטל קומרס, ו-StyleRiver ייתן את המענה המושלם לכך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.