קבוצת המשביר לצרכן מנהלת מגעים מתקדמים לפעילות בתחום היבוא המקביל של כלי רכב.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" בנובמבר אשתקד, קבוצת המשביר מתכננת לרכז את הפעילות שלה תחת מועדון הלקוחות "קלאב 365", שבו כבר מבוצעת כיום פעילות של שיווק משנה של כלי רכב חדשים בשיתוף יבואנים קיימים.
בדוח השנתי של קבוצת המשביר, שפורסם בשבוע שעבר, נכתב תחת הכותרת "מיזם בשוק הרכב", כי "קבוצת מועדון 365 בוחנת אפשרויות לשיתופי-פעולה או להקמה של פעילות חדשה בתחום הרכב, אשר תהיה ייחודית לחברי קלאב 365, לרבות יבוא של כלי רכב, וזאת לאור תקנה מחודש פברואר 2010 המתירה יבוא מקביל של כלי רכב לישראל".
בענף הרכב מעריכים כי קבוצת המשביר לא תעסוק בתחום הלוגיסטיקה של היבוא המקביל של כלי הרכב והתחזוקה שלהם, אלא תחבור לגורם בענף, ככל הנראה לחברת ליסינג או ליבואן קיים, ותעמיד לרשותם את הפלטפורמה השיווקית שלה.
בענף מעריכים כי המודל אותו שואפת קבוצת המשביר הצרכן ליישם הוא של רשת הסופרמרקטים הבריטית TESCO, שפעילה גם בתחום השיווק של כלי רכב, ליסינג וביטוח לרכב.
קבוצת המשביר לצרכן מתכננת לפתוח בשנה הבאה רשת סופרמרקטים בפריסה ארצית, ופעילות שיווק הרכב עשויה להתבצע בשטח של הרשת החדשה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.