יש חיים אחרי הטלוויזיה. ספר הבישול "מאסטר שף", המבוסס על מתכונים מתוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת, הפך לרב-מכר ימים ספורים בלבד לאחר השקתו.
ל"גלובס" נודע כי עד כה נמכרו אלפי עותקים של הספר ברשתות הספרים השונות, וברשת צומת ספרים הוא אף התברג בסוף השבוע במקום השני ברשימת רבי-המכר.
לפי הערכות, ההוצאה השקיעה בספר 200 אלף שקל, וקשת העניקה את השימוש במותג ובאנשים הקשורים בו.
הספר כולל מתכונים של מתמודדי התוכנית ובהם שלישיית הגמר אינה קראביצקי, אלקנה ביטון וסמדי בומבה.
פרק הסיום של "מאסטר שף" זכה למיליון וחצי צופים ורייטינג של 41.6% בקרב משקי-הבית היהודים - דבר שהפך אותו למשדר השני הנצפה ביותר בעשור האחרון, אחרי גמר ה"פיינל פור" ב-2004.
"כמות המכירות העצומה בזמן כה קצר", אומר מנהל פיתוח בקשת, עמי גלאם, "מחזקת ומוכיחה לנו את החיבור החזק שנוצר בין הצופים למאסטר שף".
מנכ"ל הוצאת כנרת, יורם רוז, אמר כי "אנחנו גאים לקחת חלק בפרויקט הייחודי הזה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.