האוצר ישכור את שירותיה של חברת בקרה בינלאומית שתפקח על התקדמות פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב. תפקיד החברה יהיה לנהל בקרה ופיקוח אחר התקדמות הפרויקט ועל עמידתו בלוחות הזמנים. פרויקט הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן מנוהל על-ידי חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נ.ת.ע) שבראשות היו"ר מיכאל רצון.
האוצר שוכר כיום את שירותיהן של מספר חברות בקרה בינלאומיות לפיקוח על התקדמותם של פרויקטים שמבצעות בין היתר החברה הלאומית לדרכים (מע"צ), רכבת ישראל וחברות עירוניות. באוצר מתכוונים לערוך רפורמה בנושא ולחלק את חברות התשתית הממשלתיות לשני אשכולות, לפי גודל החברות ותחומי עיסוקן. נ.ת.ע מהווה אשכול שלישי העומד בפני עצמו, בגלל ההיקף הענקי של הפרויקט שעליו היא אחראית, הנאמד בכ-12 מיליארד שקל. י התכנון של הקו האדום.
המנכ"לית בפועל של נ.ת.ע, גלית אסף-שנהר, אמרה כי היעד הבא שנקבע הוא תחילת עבודות הביצוע בספטמבר. "אני בטוחה ביכולתה של החברה, עובדיה ומנהליה לעמוד במשימה ובאתגרים שהוצבו בפנינו, כפי שעשינו עד עתה", הוסיפה אסף-שנהר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.