חברת הטלוויזיה בלוויין Dish, המספקת ללקוחותיה גם שירותי צפייה באינטרנט, רכשה היום (ד') במכירה פומבית את חברת השכרת הסרטים בלוקבאסטר, אשר פשטה לאחרונה רגל לאחר שצברה חובות של מעל מיליארד דולר.
Dish רכשה את בלוקבאסטר, אשר לה יותר מ-1,700 סניפים הפרוסים ברחבי העולם, בסכום של 321 מיליון דולר.
"אין לנו עדיין תוכניות ספציפיות בנוגע למהלך", הבהיר צ'ארלי ארגן, מנכ"ל דיש . "אולם סביר שנשתמש בספריית הסרטים העניפה של בלוקבאסטר, במספר דרכים שונות".
בתעשיית הבידור האמריקנית תהו היום באשר ליתרונות שתעניק רשת השכרת הסרטים לספקית התוכן והעלו ספקולציות באשר לשילובה בפעילות החברה.
Dish עשויה, על-פי מומחים בארה"ב, לנצל את פריסת הסניפים הנרחבת של בלוקבאסטר בכל העולם, כדי לשווק את מוצריה ללקוחות נוספים; בנוסף, עם הרכישה יוכלו כנראה לקוחותיה של Dish לצפות בתכנים השייכים לבלוקבאסטר, בעודם מנויים לשירותיה של Dish.
הרכישה גם מסייעת ל-Dish בתחרות הערה שזו מקיימת עם מתחרתה, חברת Netflix, המובילה את תחום אספקת התכנים באינטרנט, והיוותה אחד הזרזים לקריסתה של בלוקבאסטר; לתכניה של נטפליקס מנויים 20 מיליון איש ברחבי העולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.