אקזיט נוסף בהיי-טק הישראלי: הסטארט-אפ הישראלי PicApp, שפועל בתחום התמונות הדיגיטליות ברשת, נרכש על-ידי סוכנות הפרסום הדיגיטלי ההודית Ybrant. סכום העסקה לא פורסם, אולם על-פי ההערכות ההיקף הוא 10 מיליון דולר.
ב-2008 פיק-אפ השלימה גיוס הון של 3.2 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, ובהשתתפות לני רקנאטי והאנג'ל יאיר גולדפינגר, ממייסדי מיראביליס (ICQ). בעקבות ההשקעה הצטרפו לדירקטוריון החברה רקאנטי, גולדפינגר, ורינה שאינסקי, שותפה בכרמל ונצ'רס.
זוהי הרכישה השנייה של Ybrant בישראל. ב-2007 היא רכשה את חברת הפרסום המקוון אורידיאן, תמורת סכום מוערך של 15 מיליון דולר. בעקבות כך החלה הסוכנות להפעיל מו"פ בהרצליה, שאליו ימוזגו עובדי פיק-אפ.
בבלוג החברה כתב המנכ"ל והמייסד, אייל גורה, כי כעת תוכל החברה להציע לקהילת יצרני התוכן שעובדים עמה חשיפה רחבה יותר.
גורה הקים את פיק-אפ ב-2008. בתחילת דרכה היא פעלה במודל עסקי אחר שלא צלח, וכיום היא מציעה וידג'ט (יישומון אינטרנט), המיועד ליצרני תוכן, שמטרתו להגביר את הקשר של הגולשים עם תמונות ברשת. כך, התמונה הופכת לאינטראקטיבית, וכל לחיצה עליה חושפת בפני הגולש תוכני מדיה נוספים.
פיק-אפ אינה חברת הסטארט-אפ הראשונה שהקים גורה. ב-2002 הוא הקים את Picscout, שמפתחת טכנולוגיה למעקב אחר זכויות יוצרים ומסחור של תמונות ברשת. טכנולוגיה זו גם עומדת בבסיס הפתרון שמציעה פיק-אפ. גורה מושקע גם במיזם The Gift Project (שהוקם על-ידי אחיו, רון גורה), ושבו מושקע גם ד"ר יוסי ורדי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.