מארגני המשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו 2016 הצהירו היום (ה') כי הם כבר הספיקו לגייס מספונסרים מקומיים מעל 700 מיליון דולר - וזאת למרות שחתמו רק על שני חוזי חסות. כעת, מקווים בברזיל להגיע לרף של 1.2 מיליארד דולר, "מה שיבטיח שלא נצטרך להיעזר במימון ממשלתי כדי לארגן את המשחקים", לדברי לאונרדו גרינר, מנכ"ל הוועדה המארגנת.
נותני החסות שכבר הבטיחו את חשיפתם באולימפיאדה בריו הם אמברטל וקלרו (Embratel, Claro), שתי חברות התקשורת הברזילאיות, שיהיו ספונסריות הטלקומוניקציה של המשחקים (שתיהן בבעלותו של המיליארדר המקסיקני קרלוס סלים); ההסכם השני שכבר נחתם הוא עם ברדסקו (Bradesco), הבנק השני בגודלו בברזיל.
לפי מחקר שנערך בסאו פאולו בהזמנת הממשלה הברזילאית, המשחקים האולימפיים יכניסו לכלכלה המקומית 51.1 מיליארד דולר עד שנת 2027. בנוסף, המשחקים יגרמו לייצור של 120 אלף מקומות עבודה חדשים עד שנת 2016.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.