ה-NBA החלה השבוע בתהליך חדירה לשוק שבו עדיין לה אחיזה משמעותית: הודו. ליגת הכדורסל החלה לשווק במדינה חולצות משחק רשמיות של הקבוצות ("רפליקות"), באמצעות 200 חנויות של אדידס הפזורות ברחבי הודו.
בשלב הראשוני, יימכרו חולצות רק של הכוכבים הבולטים בליגה: לברון ג'יימס (מיאמי היט), דווייט הווארד (אורלנדו מג'יק), קובי בראיינט (לוס אנג'לס לייקרס) וקווין גארנט (בוסטון סלטיקס).
בשלוש השנים האחרונות הכפילה אדידס את כמות החנויות שלה בהודו, מ-400 ל-800, ועד סוף 2011 צפויות להיפתח 125 חנויות נוספות של ענקית הלבשת הספורט.
הפעילות האחרונה של ה-NBA בהודו מהווה המשך ישיר לניסיונות שלה לפתח את אהדת הכדורסל במדינה. עד היום מימנה הליגה בניית מגרשים, ובנוסף הקימה גרסה הודית לאתר הרשמי, nba.com.
היידי הוברוט, האחראי על העסקים הבינלאומיים של ה-NBA, טוען כי "המטרה שלנו היא להפוך את הכדורסל בתוך כמה שנים לענף הספורט השני הכי פופולארי בהודו, אחרי הקריקט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.