פייסבוק, הרשת החברתית המובילה בעולם, מנהלת שיחות עם שותפים פוטנציאליים על מנת לפרוץ את השוק הסיני, כך מסר מקורב לעניין לסוכנות הידיעות בלומברג. "הדיונים עדיין ראשוניים ועדיין לא הובילו לשום הסכם", אמר המקורב שסירב להזדהות בשל סודיות השיחות.
כניסה לסין תעניק לפייסבוק גישה לשוק האינטרנט הגדול בעולם, המונה מעל 457 מיליון משתמשים. גלישה ברשת החברתית בסין, לפי ההגבלות הקיימות היום, מתאפשרת דרך חברה פרטית העוזרת לעקוף את החסימות הקיימות במדינה.
פייסבוק מונה היום מעל 500 מיליון משתמשים ושואפת להתרחב במקומות נוספים בעולמים, על מנת למשוך יותר חברים ומפרסמים. מנכ"ל פייסבוק, מרק צוקרברג, ביקר בסין בדצמבר האחרון ונפגש עם ראשי חברות אינטרנט מקומיות. צוקרברג טען אז כי ביקר בסין לרגל חופשה פרטית.
בפברואר השנה הודיעה פייסבוק כי תפתח משרדים בהונג קונג. אנליסטים מעריכים כי מדובר בניסיון להתקרב אל סין, שם שוק הפרסום המקוון צפוי לזנק ב-200% עד 2014 ולהגיע ל-13 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.