ליהיא גרינר, כוכבת התוכנית "האח הגדול", נבחרה להוביל את קולקציית המכנסונים של רשת TAGWOMAN לעונת אביב-קיץ 2011. הקמפיין יכלול פרסום באמצעי המדיה השונים, בהם עיתונות, מדיה חברתית ויחסי ציבור.
לדברי אילן בז'ה, מנכ"ל רשת TAGWOMAN, "בעונה בה השוק מוצף במותגי אופנה מסוגים שונים וקטגוריות שונות, בולטת רשת TAGWOMAN כרשת אופנה: סקסית, נשית וטרנדית, אשר מציעה ללקוחותיה קולקציות שמתאימות להן לכל מקום ולאורך כל שעות היממה. קולקציית המכנסונים היא הטרנד שיוביל את העונה הקרובה, וליהיא היא הדמות המושלמת להציג את הקולקציה ולהעביר את המסר העיקרי של הקמפיין הנוכחי".
לא נמסר מהו הסכום שתשתתכר גרינר עבור השתתפותה בקמפיין.
ליהי גרינר / צלם: אוהד רומנו
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.