הסטארט-אפ הישראלי Zixi, המפתח טכנולוגיה להעברת שידורי וידיאו אינטרנטי באיכות HD, השלים סבב גיוס הון ראשון בהיקף של 4 מיליון דולר. הגיוס נעשה בהובלת קרן ההון סיכון Schooner קפיטל, וכן מבכירים לשעבר בתחום, ובהם סידני טופול ומוריס שונפלד.
ישראל דרורי, המנכ"ל, ואורי אבני, סמנכ"ל טכנולוגיות, הקימו את Zixi ב-2006. החברה מציעה לגופי שידור וליצרניות ממירים לטלוויזיה תוכנה המאפשרת להם להציע ללקוחותיהם שידורי וידיאו מקוון באיכות גבוהה יותר.
לדברי דרורי, האינטרנט לא עוצב לשידור תוכני וידיאו, וזו הסיבה שקטעי וידיאו רבים עדיין נתקעים ושחוויית צריכת התוכן רחוקה מלהיות מושלמת.
לטענתו, הטכנולוגיה הייחודית של החברה יודעת לנצל את רוחב הפס הקיים באופן מוצלח יותר, ולצמצם את זמן הטעינה של קטעי הווידיאו.
החברה מעסיקה 17 עובדים בתל אביב ובמסצ'וסטס, ובין לקוחותיה נמצאים CNN, רויטרס וחברת הכבלים הישראלית הוט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.