מהפך בעולם הפרסום בארה"ב: ההכנסות ממודעות הפרסום באינטרנט גבוהות יותר מההכנסות ממודעות הפרסום בעיתון ב-2010 - כך עולה ממחקר של הלשכה לפרסום אינטרקטיבי בארה"ב וחברת PwC.
מהנתונים עולה כי ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו בשנה שחלפה ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר.
נציין כי ברבעון האחרון של 2010 ההכנסות מהפרסום באינטרנט נאמדו ב-7.4 מיליארד דולר, עלייה של 19% לעומת הרבעון המקביל ב-2009.
לטענת אנליסטים מ-PwC, הגידול בהכנסות מהפרסום באינטרנט נובעות מכך שיש יותר ויותר משתמשים באינטרנט, בעיקר ברשתות החברתיות.
למרות הנתונים המרשימים של האינטרנט, שיאנית ההכנסות מפרסומות ב-2010 היא הטלוויזיה בתפוצה רגילה, כאשר ההכנסות מפרסום במדיה זו נאמדו ב-28.6 מיליארד דולר. ההכנסות של ערוצי הכבלים בארה"ב נאמדו ב-22.5 מיליארד דולר. ההכנסות של של הפרסום ברדיו הגיעו ל-15.3 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.