חובבי הייבוא האישי הביאו לארץ בשנים האחרונות לא מעט מכוניות ורכבי כביש-שטח של קרייזלר, שמצוידים במנוע ה-V8 "HEMI" המפלצתי של קרייזלר. הבשורה שמגיע עבורם מתערוכת ניו-יורק היא שובו של המנוע - בגרסה חדשה לגמרי. במודל 2011 מדובר במנוע בנפח 6.4 ליטר, שמייצר 465 כ"ס - 45 כ"ס יותר מהמנוע היוצא - ועדיין מסוגל להיות חסכוני ונקי יותר תודות להרבה טריקים אלקטרוניים.
הדגם הראשון שיקבל את המנוע הוא הג'יפ גרנד-צ'ירוקי החדש בגרסת ה-SRT8, והוא יוכל לזנק מאפס ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות בדרך ל-240 קמ"ש. חיצונית ופנימית קיבלה גרסה זו כמה פריטים ייחודיים כמו מושבי ספורט חובקים ושלל תוספות אווירודינמיות.
במקביל זכתה גם הקרייזלר 300 החדשה לגרסת SRT8 משלה, עם אותו מנוע. ה-300 מסוגלת לזנק מאפס למאה בכ-4 שניות בלבד ולהעפיל לסביבות 280 קמ"ש. יש לה מערכת מתלים ובלמים משודרגת מאד, תא נוסעים בעיצוב חדש ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.