חברת יגואר הביאה לתערוכת ניו-יורק שלל חידושים ובראשם הגרסה המשודרגת של סדרת ה-XF. חיצונית כוללים השינויים עיצוב מחדש של החרטום עם פנסים חדשים המשלבים בתוכם אורות LED נמוכים, גריל חדש וכנפיים קדמיות חדשות. גם תא הנוסעים עבר כמה עדכונים קלים.
עיקר השינויים נמצאים במכאניקה שם ניתן למצוא כעת תיבה אוטומטית בת 8 מהירויות (מבית ZF) בכל הדגמים ואופציה למנוע קטן ו"ירוק": טורבו דיזל ארבעה צילינדרים בנפח 2.2 ליטר בלבד, שמייצר 190 כ"ס ו-45 קג"מ ומסוגל להזניק את המכונית בכ-8.5 שניות מאפס ל-100 קמ"ש. כל הדגמים מצוידים כעת במערכת עצור/סע לחיסכון בפליטה.
לסדרת ה-XJ החדשה יחסית נוספו מנוע V6 בנפח 3 ליטר וכמה עדכונים קוסמטיים וסדרת ה-XK עברה שדרוג הנדסי ונוספה לה אופציה ספורטיבית של מנוע ה-V8 בנפח 5 ליטר, שכעת מייצרת 550 כ"ס ומסוגלת לקחת את הרכב ל-290 קמ"ש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.