"סיקינג אלפא": "ממליצים על נובל אנרג'י - תעלה ב-9%"

באתר "סיקינג אלפא" ממליצים על מניות שנרכשו ע"י גורו ההשקעות פול טודור (Paul Tudor) ■ בין המניות: סיסקו, נובל אנרג'י, מיקרוסופט וסיטיגרופ

אילו מניות מומלצות השבוע? באתר "סיקינג אלפא" מצביעים על כמה מניות שעשויות להוות הזדמנות. הנה 4 מניות שנרכשו ע"י גורו ההשקעות פול טודור (Paul Tudor) ומומלצות לקנייה:

סיסקו (סימול: CSCO) הצפי הוא כי מניית סיסקו עשויה לעלות בכ- 30 דולר עד סוף השנה.באתר "סיקינג אלפא" צופים כי הערך שלה יעלה בכ-30 דולר לכל מניה. עוד מציינים כי מכפיל הרווח של המניה העומד על 9.8 מהווה גם גורם ההופך את המניה לאטרקטיבית מאוד עבור המשקיעים.

נובל אנרג' (סימול: NBL) באתר "סיקיניג אלפא" מעריכים כי החברה תמשיך להגדיל את התפוקה ואת המכירות וצופים כי הכנסותיה של החברה יעמדו על 3.4 מיליארד דולר. השיפור הניכר בסביבה העסקית של החברה והעלייה בביקוש לנפט וגז טבעי מיטיבים עם החברה. באתר ממליצים על קנייה ומעלים את מחיר היעד ל-105.50 דולר לעומת מחירה היום 95.56 דולר, מדובר בעלייה של 9%.

סיטיגרופ (סימול:C) תאגיד הבנק הענקי בעל שווי שוק של 128.43 מיליארד דולר, ב"סיקינג אלפא" מציינים כי נראה שהבנק סוף סוף משתחרר מכבלי המשבר הפיננסי שהכבידו עליו. הרווחים היו חיוביים ב-2010 וצפויים אףלהמשיך לעלות בשנים הקרובות. הבנק חילק דיביבדנדים לאחרונה ל 1% על כל מניה, מה שמאותת על שיפור במצבו הפיננסי של הבנק. האנליסטים צופים כי הדיבידנד ימשיך לעלות בסכום משמעותי יותר בשנת 2012.

מיקרוסופט (סימול: MSFT) בעלת מכפיל רווח של 9. המניה נסחרת היום ברמה נמוכה יותר בהשוואה לחודשים הקודמים אך לטובתה יאמר כי לא הגיבה בקיצוניות לאסון ביפן שהשפיע על חברות הטכנולוגיה. אנליסטים וביניהם בית ההשקעות אופנהיימר צופים כי מחיר המניה יעלה והעלו למניה את מחיר היעד.