הכדורסלן עמרי כספי, המשחק בסקרמנטו קינגס מה-NBA, ישמש כפרזנטור של המותג תלמה. על-פי הערכות בענף, כספי יקבל עבור הקמפיין כ-200 אלף דולר.
במסגרת ההסכם יוביל כספי סדרת קמפיינים חדשה למותג, ותמונתו תשולב על סדרת דגני "קורנפלקס של אלופים" - המזוהה במיוחד עם דגני תלמה.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל, מסרה כי "המותג תלמה הינו מותג הדגנים הוותיק והמוביל בישראל. כחלק מהתפתחות שפת המותג, אנו רוצים להביא לידי ביטוי את משמעות המסר הכוח להצליח.
"כספי הינו אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם הצלחה ישראלית, והחיבור בינו לבין תלמה - מותג דגנים מוביל המזוהה עם ישראליות - הינו טבעי. אנו בטוחים כי כספי יתרום לחיזוק הקשר שלנו עם הצרכנים ומודים לאורנה בנאי על תרומתה למותג בשנים האחרונות".
כספי אמר כי "תלמה הוא מותג שמלווה אותי, כמו את רוב הישראלים, מילדות. הוא חלק מהבית וחלק מהמשפחה. החיבור לתלמה ובעיקר למסר המלווה אותו - הכוח להצליח - הוא מבחינתי חיבור טבעי, ואני שמח על ההזדמנות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.