אחרי שמחזיקי סמארטפונים כבר החלו לעשות "צ'ק אין" כמעט בכל יציאה מהבית, מגיע כעת השלב הבא: "צ'ק אין" של צפייה בפרסומות.
הפיילוט הראשון בנושא הוא של פפסי ארה"ב, שמציעה למחזיקי סמארטפונים להוריד אפליקציה ולעשות "צ'ק אין" בזמן שהפרסומת של החברה משודרת. כל מי שיעשה זאת, יקבל אוטומטית קופון סלולרי לקבלת פחית פפסי במתנה.
לצורך הפיילוט הקצתה פפסי 50 אלף קופונים, ומדובר במקרה מבחן מעניין לבחינת הפוטנציאל של פרסומות אינטראקטיביות.
הטכנולוגיה נוצרה על-ידי חברת IntoNow, אשר מנסה כעת להפיץ את המוצר למפרסמים נוספים. עד כה הורידו את האפליקציה מעל ל-600 אלף משתמשים.
הייעוד המקורי של האפליקציה הוא תיוג של תוכניות טלוויזיה, כלומר המשתמש עושה "צ'ק אין" לתוכנית שהוא רואה באותו רגע, מידע שיכול להיות מסונכרן גם לעמוד הפייסבוק והטוויטר שלו.
במקרה של המפרסמים, האפליקציה תאפשר לקבל מידע מי צופה בפרסומות שלהם, וכאמור גם להעניק להם תגמול על כך.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.