יאהו רכשה את חברת הסטארט-אפ האמריקנית IntoNow, שמפתחת אפליקציית אייפון שמאפשרת לצופים לעשות "צ'ק אין" לסרטים או לסדרות הטלוויזיה שבהם הם צופים.
מדובר ברכישה מהירה במיוחד, לאור העובדה שהאפליקציה, שפיתחו 7 עובדי IntoNow, הושקה לראשונה רק ב-31 בינואר השנה.
יאהו ו-IntoNow לא חשפו מה היה היקף העסקה, אך לפי דיווחים שונים הסכום הוא 20-30 מיליון דולר.
"כן, זה קרה בתוך 12 שבועות בלבד. כולנו התפלאנו ביותר", נכתב בבלוג של IntoNow. "אנחנו מעוניינים להצמיח את החוויות, את הפלטפורמות את הארצות המעורבות במיזם. יאהו הוכיחה לנו כמה היא מתלהבת ממה שאנחנו עושים וכמה היא מחויבת להמשך החידוש בקהילה שלנו".
תוכנת IntoNow משתמשת במיקרופון כדי להאזין לתוכניות טלוויזיה ולסרטים המוקרנים בסביבה. באמצעות מסד נתונים המכיל קטעי סרטים ותוכניות טלוויזיה, מזהה האפליקציה מה מוקרן על-גבי המסך ומאפשרת למשתמש לבצע "צ'ק אין" לסרט או לתוכנית. זאת, בדומה לשירותי "צ'ק אין" מבוססי מיקום כמו פורסקוור או פייסבוק Places. את עדכוני ה"צ'ק אין" ניתן לשתף דרך פייסבוק או טוויטר.
התוכנה מסוגלת לזהות את התוכנית עד לרמת מועד שידורם והפרק המדויק, כל עוד מדובר בתוכן מ-5 השנים האחרונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.