חברת פרטנר כורתת ברית עם פראנס טלקום. הבעלים הקודמים של פרטנר, האצ'יסון, היו השותף האסטרטגי שלה, ופרטנר יכלה ליהנות מנגישות למידע ועיסקאות במחירים מועדפים, וכעת אילן בן-דב, הבעלים החדשים, עושה דבר דומה ופרטנר כורתת ברית אסטרטגית עם פראנס טלקום.
ענק התקשורת הצרפתי ופרטנר הגיעו לסיכום על התמלוגים שתשלם פרטנר עבור השימוש במותג אורנג', ואולם לשימוש במותג מתלווה שיתוף פעולה רחב יותר שאמור לאפשר לפרטנר לרכוש ציוד קצה דרך פראנס טלקום וכן להיעזר בה בכל הקשור לשירותי תקשורת בעולם הסלולר ובעולם התקשורת הנייחת. בפרטנר רואים בהסכם את הפיכתה של פראנס טלקום לשותף אסטרטגי של החברה.
על פי הערכות תשלם פרטנר כ-25 מיליון שקל בשנה עבור השימוש במותג אורנג' כתמלוגים לפראנס טלקום. ההיקף נגזר מנוסחה שנקבעה על ידי הצדדים לפי אחוזים מההכנסות.
בחברה מציינים שלאחרונה פראנס טלקום ודויטשה טלקום, כרתו ברית משותפת לצורך רכישת ציוד קצה במשותף, ופרטנר תוכל להצטרף ולרכוש ציוד קצה במחירים דומים. בנוסף, פראנס טלקום היא אחת מהשחקניות המובילות בעולם בנושא ה-IPTV, ויש לה בישראל פעילות מו"פ, וגם בתחום זה, שפרטנר מתכוונת להיכנס אליו, תוכל החברה להיעזר בפראנס טלקום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.