רשת סופר-פארם תשקיע 3 מיליון שקל ב-"Good Life Festival" - אירוע החיים הטובים השנתי של הרשת המוקדש לבריאות ואיכות חיים.
הפסטיבל, שמתקיים זו השנה השלישית ברציפות וכולל בין היתר מתחם ספורט ודוכנים שמופעלים על-ידי ספקים, יהיה השנה בסימן מחויבות אישית לאורח חיים בריא וייערך בשיתוף-פעולה עם "אתנה", המועצה הלאומית לקידום נשים בספורט.
הפסטיבל ייערך ב-18-20 במאי, כאשר ביומו האחרון תיערך צעדה תחת הכותרת "אתנה הולכות רחוק". הצעדה מתקיימת זו השנה העשירית ברציפות. הכניסה לפסטיבל תהיה חופשית
במסגרת הפסטיבל, שילווה בקמפיין של באומן-בר-ריבנאי, יוצעו מבצעים על מוצרי בריאות.
הפעילויות החינמיות בפסטיבל יכללו 4 מתחמים מרכזיים: מתחם Fun ובו דוכני מזון בריא, בית-קפה, דוכני מיצים וג'ימבורי; מתחם אקטיבי, שיכלול שיעורי ספינינג ו-drums alive (תיפוף על כדורי פיטבול) מול הים; מתחם מרכזי שיציע שיעורי אירובי, קיקבוקסינג, זומבה, לטינו-דאנס ופעילויות ספורט מיוחדות לנשים בהריון ולאחר לידה; ומתחם Bodybalance, שבו ייערכו שיעורי יוגה, טאי-צ'י ופילאטיס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.