80 אלף דולר - זהו הסכום שקיבלה הדוגמנית בר רפאלי עבור השתתפותה בקמפיין החדש של טחינה "הנסיך", שעלה אתמול (ב') בערב בערוצי הטלוויזיה המסחריים.
בקמפיין הושקעו 2.5 מיליון שקל, בניהולו של איתי ליכטנזון מ"ליכטנזון אנד גרופ".
"בר רפאלי משדרת בצורה הטובה ביותר את המיצוב האסטרטגי של טחינה 'הנסיך' - טחינה משובחת, שבוחרים אותה כמו יין וכמו שמן: שילוב מושלם של טעם, ריח ומרקם", אמר ליכטנזון.
רפאלי צולמה בפרסומת כחלק מסיפור ישראלי של זוג בצימר יוקרתי בגליל, כאשר רפאלי שומרת לעצמה בלבד את הטחינה ולא חולקת אותה עם בן-זוגה.
"הנסיך" הוא המפעל הגדול ביותר בישראל לייצור טחינה, בבעלות האחים טנוס מעילבון שבגליל. המפעל מייצר יותר מ-10,000 טונות של טחינה גולמית בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.