ריץ' סילברסטין, אחד מאנשי הקריאייטיב המוכרים בעולם ויו"ר משותף בחברת הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, יגיע לנאום בפסטיבל קקטוס הזהב 2011, שיתקיים ב-25 למאי במלון הילטון בתל-אביב.
סילברסטין ידבר בין השאר על חשיבות "סיפור הסיפור" מזווית הקריאייטיב בעולם הדינמי של מדיה משולבת, וילווה אותה ברעיונות, עצות ודוגמאות מקמפיינים של המשרד אשר זכו בפרסים בפסטיבל קאן.
סילברסטין, יהודי-אמריקני, אחראי בין השאר לקמפיינים עטורי פרסים כמו GOT MILK.
על-פי מגזין "אד אייג'", שדירג את 10 סוכנויות הפרסום הגדולות והמשפיעות ביותר בעשור האחרון, ממוקמת גודבי סילברסטין ושות' במקום השישי בעולם.
יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר בתגובה: "השנה פסטיבל הקקטוס במתכונתו החדשה, כפסטיבל פרסום וקראייטיב, יארח אורחים נוספים מחו"ל וישים במרכז הבמה דיונים והרצאות העוסקים בעתיד הקראייטיב כפי שמשתקף בחזית העולמית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.