אתר ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות" שדרג את מערך הפרסום באתר, באמצעות מערכת הפרסום החדשה DoubleClick for Publishers, המציעה פלטפורמה להגשה וניהול קמפיינים באינטרנט.
תהליך הטמעת המערכת ב-ynet כבר החל, כאשר את התמיכה והשירותים המקצועיים מספקת חברת טוטאל מדיה, נציגתה של דאבל קליק בישראל (שבבעלות ענקית החיפוש גוגל).
מערכת הפרסום החדשה מאפשרת לנהל ביעילות את מלאי שטחי הפרסום באתר, לעשות אופטימיזציה של ההכנסות לאתר ולביצועי הקמפיינים ולקבל דיווח מפורט ומוכוון ביצועים.
לדברי ברק קלמנוביץ, סמנכ"ל המכירות של ynet, "המערכת החדשה תאפשר לנו לנהל טוב יותר את שטחי הפרסום שלנו, לייעל את התהליכים והבקרה עליהם ולהבין טוב יותר את המדיה ואת היכולת שלנו למקסם את ההכנסות ממנה. אנו מאמינים כי בעזרת טוטאל מדיה ודאבל קליק נמשיך להציב בשוק המקומי סטנדרטים חדשים".
יניב לוי, מנכ"ל טוטאל מדיה, הוסיף: המעבר של ynet ל-DFP הוא אבן-דרך מרכזית, שצפוי להשפיע רבות על ביצועי הקבוצה, ועקב היותה מובילת שוק - גם על השוק המקומי כולו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.