רשת קסטרו מגייסת אליה אמני גרפיטי מהעולם ומשיקה בהשראתם קו אופנה. במסגרת הפרויקט, המכונהcastro street project" ", גייסה הרשת 14 אמני גרפיטי מובילים מהארץ ומהעולם שיציירו גרפיטי על הקירות החיצוניים של נמל יפו. הפעילות פתוחה לצפייה של הקהל הרחב.
בחנות התערוכה שתוקם למשך 5 ימי האירוע, החל מה-17 למאי 2011, תימכר קולקציית קפסולה, פרי שיתוף-הפעולה בין מעצבי האופנה של קסטרו ואמני הגרפיטי. הקולקציה כוללת כ-50 דגמי טישירט לנשים ולגברים במהדורה מוגבלת לאספנים.
הפרויקט, הנערך בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל, ילווה בקמפיין פרסומי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.