רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום בבנק דיסקונט, נבחר לאיש השיווק של חודש אפריל 2011. איגוד השיווק בחר בפלד בעקבות מהלך "מפתח דיסקונט - כרטיס האשראי היחיד המעודד לחסוך".
מהאיגוד נמסר כי תופעת ריבוי כרטיסי האשראי החלישה את הקשר בין הצרכן לבנק, מה שהגביר את פוטנציאל הוויתור על כרטיס האשראי הבנקאי, ופלד הוביל מהלך שאמור היה לשנות את המצב ולהפוך את כרטיס האשראי של הבנק לגורם מרכזי לשימור לקוחות קיימים, כמו גם לגיוס לקוחות חדשים.
בהסבר לבחירה נכתב כי "לראשונה נוצר כרטיס אשראי המציע מרכיב חיסכון כחלק אינטגרלי ממנו, וכן הוחדר מונח יוצא דופן בקטגוריית כרטיסי אשראי - מפתח. כאשר רוב הכרטיסים מעודדים את הלקוח להוציא כסף, מפתח דיסקונט מחבר בין שני ערכים לכאורה מנוגדים: חיסכון והוצאה. מצד אחד, מפתח דיסקונט מציע הנחות והטבות למחזיקי הכרטיס. מצד שני הוא מאפשר, בו בזמן לחסוך כסף בתוכנית חיסכון חדשנית - חיסכון מפתח".
רוני פלד מכהן בתפקידו כשנתיים. קודם לכן היה מנהל התקשורת השיווקית בבנק, בו הוא עובד 29 שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.