הטיפ היומי: מניית טלוויזיה בלוויין שיכולה לעלות ב-21%

RBC: חברת Dish, המספקת שירותי טלוויזיה בלוויין לכ-14 מיליון מנויים בארה"ב, פרסמה דוחות טובים ויש בה פוטנציאל לעליות

חברת Dish Network (סימול: DISH) מספקת שירותי טלוויזיה בלוויין לכ-14 מיליון מנויים בארה"ב, והיא שנייה בגודלה רק ל-DirecTv. החברה מספקת מגוון ערוצי וידיאו ואודיו, ערוצים אינטראקטיביים, שירותי הקלטת וידיאו דיגיטליים וסטרימינג.

DISH דיווחה השבוע על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2011, והודיעה בהזדמנות זו, כי הגיעה לפשרה בסכסוך משפטי ארוך מול חברת TiVo, בנוגע להפרת פטנטים השייכים לאחרונה בתחום הקלטת הווידיאו. הפשרה טובה ל-DISH, מאחר שהיא מספקת ודאות, וגם הסכום שתשלם ל-TiVo - כ-41 מיליון דולר בשנה - נמוך משמעותית מהערכותינו (כ-200-250 מיליון דולר בשנה). בעקבות ההודעה קפצה מנייתה בכ-20%.

חדשות טובות אחרות, היו הצטרפות נטו של 58,000 מנויים חדשים, לאחר שהצפי היה לנתון שלילי. שיעור המתנתקים היה נמוך משצפינו - 1.47% לעומת כ-1.70%. הרווח EBITDA (רווח בנטרול מימון, מסים, פחת והפחתות) היה טוב מתחזיותינו: 884 מיליון דולר, לעומת 833-875 מיליון דולר.

בזכות זרועות הפעילות המגוונות שלה - שידורי הטלוויזיה בלוויין הרווחיים, זכויות השידור, הלוויינים שבבעלותה, ופלטפורמת שירותי הסטרימינג שמציעה לה חברת בלוקבסטר (שנרכשה באחרונה מפשיטת רגל על-ידי DISH) - אנו סבורים ש-DISH הופכת אטרקטיבית, הן כחברה עצמאית והן כמועמדת לרכישה.

לפי מודל הערכת השווי שלנו, DISH זולה ממתחרתה DirecTV, למרות הזינוק במחיר המניה. אנו מעניקים למניה המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 35 דולר - כ-21% מעל מחירה הנוכחי.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של RBC