"ויקטורי רשת סופרמרקטים", הפועלת בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל, יוצאת להנפקה ראשונה בישראל. החברה מבקשת לגייס עשרות מיליוני שקלים בהנפקה בהובלת איי.בי.איי חיתום ולאומי פרטנרס.
ויקטורי מפעילה כיום 15 סופרמרקטים באתרים מוחכרים, המשתרעים על שטח של למעלה מ-13 אלף מ"ר, ומתעתדת לפתוח 2 סניפים נוספים בשנה הקרובה בתל-אביב וסניף נוסף בפתח-תקווה בשנת 2012.
הסופרמרקטים, הממוקמים משדרות בדרום עד לצומת רעננה בשרון, פועלים בשיטת הדיסקאונט ומציעים את מגוון המוצרים הרחב של הרשת.
בנוסף פונה ויקטורי גם לקהל החרדי ומפעילה סניפי מהדרין - "ויקטורי מהדרין" באשדוד, ראש-העין וקריית-מלאכי, ועתידה להרחיב פעילותה בשכונות חרדיות וערים נוספות.
ויקטורי מציגה בשנתיים האחרונות צמיחה מואצת בתוצאות, זאת בזכות צמיחת הרשת, הרחבת פעילות מועדון הלקוחות, ייעול מערך העבודה עם ספקים, התייעלות של הקבוצה, הורדת הוצאות מימון ושיפור בתזרים המזומנים.
בשנת 2010 הציגה החברה צמיחה של 20.6% - הכנסות החברה הסתכמו לכ-553 מיליון שקל, והפדיון למ"ר עמד על 41 אלף שקל. הרווח בשנה החולפת הסתכם ב-19.9 מיליון שקל, לעומת 12.7 מיליון שקל ב-2009.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.