אחרי שההתרגשות סביב האייפד גררה מקרה אלים בחנות אפל בסין, חברת אפל מפצה את אחד הפצועים בתקרית בסכום של 20 אלף יואן, שהם 3,080 דולר. הלקוח שקיבל את הפיצוי נפצע כתוצאה מההשתוללות בחנות אפל בבייג'ינג בעת השקת אייפד 2 ואייפון 4 הלבן.
נזכיר כי בשבוע אירעה תקרית אלימה בחנות הדגל של אפל בסין. המקרה החל בלקוח אחד שביקש לאחוז את המכשיר אייפד אך לא נענה. בעקבות ההתגוששות בין אותו לקוח לבין המוכרים בחנות נופצה הזכוכית בחזית החנות, 4 לקוחות נפצעו, והחנות נאלצה להפסיק את הפעילות מוקדם מהמתוכנן.
על-פי דיווח שפורסם היום (ד'), אפל החליטה לפצות את אחד הלקוחות שהמתין לקבלת אייפון 4 לבן, נפצע וטען כי העובדים בחנות אפל העליבו אותו בעודו ממתין למכשיר המבוקש.
"צוות המכירות בחנות פעלו לשם הגנה עצמית והגנת כלל הלקוחות על-ידי סגירת החנות ומניעת כניסת הלקוחות לחנות. בטיחותם של העובדים ושל הלקוחות היא בעדיפות עליונה", מסר נציג חברת אפל.
אפל מצידה לא התייחסה לידיעה לפיה לקוחות נוספים שהיו מעורבים במקרה קיבלו פיצוי כספי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.