מותג בגדי התינוקות האמריקני carter's מגיע לישראל. המותג ישווק ברשת H&O שקיבלה את הזיכיון לשווקו בארץ.
בכוונת הרשת לשווק את המותג ב-34 סניפים של הרשת כ"שופ אין שופ" וכן לפתוח בשנתיים הקרובות 5 חנויות מותג ייעודיות.
הרשת תשקיע 5 מיליון שקל בהחדרת המותג בארץ, לרבות בקמפיין שילווה את המהלך.
לדברי ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O, הרשת מצפה כי מכירות המותג יגיעו ל-50 מיליון שקל בתוך שנתיים.
"למותג היצע רחב של פריטים, במחיר לכל כיס. נשווק את הפריטים במחירים זהים למחיריהם האטרקטיביים והנוחים בארה"ב. אנחנו מתכוונים לכבוש 20% משוק בגדי התינוקות בישראל וצפי של מחזור מכירות של כ-50 מיליון שקל בשנה", אומר הדס.
- על חשבון מי?
"שילב ופוקס".
בנוסף, הרשת תשווק קו מוצרים נלווה של המותג, לרבות צעצועי פרווה, שמיכות, סינרים, גרביים ונעליים לתינוקות, כובעים, מצעים, ספרים, אלבומים, עגלות ועוד.
Carter's נקרא על שם ויליאם קרטר, שייסד את המותג בשנת 1865. החברה מייצרת ומשווקת קו מוצרים רחב לתינוקות עד גיל 7 ועיקר פעילותה בארה"ב.
החברה קנתה את המתחרה OSHKOSH בשנת 2005, ומאז היא משווקת גם את מותג זה. בשנת 2010 הפעילה החברה 276 חנויות של המותג קרטר'ס ו-170 חנויות של המותג אושקוש. המותג קרטר'ס נמכר בנוסף בבתי-כלבו, חנויות מתמחות וקמעונאים הפועלים בשוק הדיסקאונט.
בשנת 2010 עמדו הנכסות החברה על 1.749 מיליארד דולר. הרווח הגולמי עמד בתקופה זו על 673.8 מיליון דולר והיווה 38.5% מהמכירות. בתקופה זו הסתכם הרווח התפעולי ב-243.25 מיליון דולר, והחברה חתמה את השנה עם רווח נקי של 146.47 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.