חברת הסלולר פלאפון מקבוצת בזק דיווחה הבוקר (ה') על תוצאותיה ברבעון הראשון של השנה. מנכ"ל פלאפון הוא גיל שרון.
הכנסות פלאפון גדלו ב-4.1% ברבעון והסתכמו בכ-1.45 מיליארד שקל, מול כ-1.393 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מעלייה בהכנסות ממכירות ציוד קצה.
הרווח הנקי הסתכם ברבעון ב-310 מיליון שקל - גידול של 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
בפלאפון מציינים כי המגמה הצרכנית לשימוש הולך וגובר באינטרנט הסלולרי הביאה למכירה מוגברת של ציוד קצה, בעיקר סמארטפונים, אשר בשילוב עם המסלולים האטרקטיביים יצרו גידול חד בהכנסות ציוד קצה, שהסתכמו ב-501 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011 - גידול של 74.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA גדל ב-14% ברבעון הראשון והסתכם ב-539 מיליון שקל. שיעור ה-EBITDA גדל ל-37.2%.
גיוס המנויים המואץ ברשת ה-HSPA של פלאפון והגידול המתמשך במכירת ציוד קצה וסמארטפונים הביאו לשיפור בתוצאות העסקיות של החברה.
ממוצע מספר דקות השימוש החודשי ללקוח (MOU) גדל ב-23 דקות, ועמד ברבעון הראשון של 2011 על 359 דקות, לעומת 336 דקות ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות פלאפון משירותי ערך מוסף צמחו ברבעון ב-21% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-283 מיליון שקל. הכנסות פלאפון משירותי ערך מוסף היוו כשליש מהכנסות פלאפון משירותי סלולר.
מספר המנויים הפעילים של פלאפון בסוף חודש מארס עמד על כ-2.88 מיליון מנויים (תוספת נטו של 23 אלף מנויים), בכללם 1.471 מיליון מנויי HSPA, המייצגים כ-51% מכלל מנויי החברה.
ההכנסה החודשית הממוצעת ללקוח (ARPU) עמדה ברבעון הראשון על 110 שקל, בדומה לרבעון מקביל אשתקד (מתוקנן לתעריפי דמי הקישוריות המופחתים).
ממוצע מספר דקות השימוש החודשי ללקוח (MOU) גדל ב-23 דקות, ועמד ברבעון הראשון של 2011 על 359 דקות, לעומת 336 ברבעון המקביל אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.