מוניטין החברות הוא חיוני לשמירה על לקוחות אך גולדמן זאקס הוא היוצא מן הכלל, כך על-פי סקר "בלומברג" המתפרסם היום (ה'). למרות הדירוג הנמוך של גולדמן זאקס בסקר שנערך בקרב משקיעים ואנליסטים, גולדמן זאקס מצליח לשמור על לקוחותיו.
54% מהמגיבים לסקר היו בעלי עמדה שלילית כלפני גולדמן זאקס. הפגיעה במוניטין נובעת בעיקר לאחר שבחודש שעבר הסנאט בארה"ב קבע כי גולדמן זאקס הוליך שולל את לקוחותיו, למרות זאת 78% מהמשתתפים בסקר טענו כי לא תהיה השפעה שלילית על הבנק והמוניטין לא יפגע.
"המשקיעים ימשיכו לשים את כספם במוסדות מסויימים ללא קשר להיסטוריה שלהם או לרמת המוסריות שלהם", אמר גורם בשוק.
גולדמן זאקס, הבנק החמישי בגודלו בארה"ב, שילם פיצוי של 550 מיליון דולר בשנה שעברה ללקוחותיו לאחר שהוגשה נגד הבנק תביעה על כך שהוליך שולל את הרוכשים בעניין ניירות ערך שהנפיק הבנק.
בעוד 54% מהנשאלים היו בעלי דיעה שלילית על גולדמן זאקס, העמדות השליליות כלפי JP.מורגן היו 25% בלבד, 49% ייחסו עמדה שלילית לסיטיבנק, 48% לבנק אוף אמריקה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.