חברת שידורי הלוויין yes מצליחה להשתפר בהכנסות וב-EBITDA, להגדיל את מספר המנויים וההכנסה החודשית הממוצעת ללקוח (ARPU), אך עדיין השורה התחתונה נשארת הבעיה העיקרית שלה.
עם הכנסות של 406 מיליון שקל, עלייה של 3.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, החברה רושמת הפסד של 73 מיליון שקל - לעומת הפסד של 8 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל.
כתוצאה מההפסדים שצברה yes במהלך פעילותה, הגירעון בהון שלה מגיע לכ-3.5 מיליארד שקל, אולם היא עומדת באמות-המידה הפיננסיות שנוגעות לחוב שגייסה. ה-EBITDA (רווח תפעולי לפני פחת והפחתות) עלה ב-6.1% לסך של 130 מיליון שקל.
העלייה בהכנסות yes מוסברת בין היתר בגידול במכירת ערוצי פרימיום ובגידול במספר המנויים, שעלה ב-1.6% ל-580 אלף. ה-ARPU עלה ב-2.2% ל-234 שקל.
"2011 צפויה להיות שנה רצופת אתגרים ומשימות, ואין לי ספק שנמשיך להוכיח את יכולותינו בכל התחומים ולהביא ללקוחות את חוויית הצפייה הטובה והמתקדמת ביותר", אמר מנכ"ל החברה, רון אילון.
בעלי המניות ב-yes הם יורוקום של שאול אלוביץ' עם 50.2%, ובזק עם 49.8%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.