חברת נטקראפט מקבוצת תפוז אנשים מקימה בית ספר ללימוד חוויית משתמש, בהשקעה מוערכת של 700 אלף שקל.
הלימודים יכללו קורסים להתמחות באיפיון ממשק וחוויית משתמש, עיצוב ואסתטיקה, עיצוב מונחה משתמש, נגישות, ממשק אפקטיבי ועוד. בין המרצים - ליאור יאיר, מנהל תחום חווית משתמש בנטקראפט ורן לירון וויטלי מיז'יריצקי, ממייסדי ארגון UXI, לצד הרצאות אורח של בכירי תעשיית האינטרנט בישראל.
נטקראפט הוקמה בשנת 2000 והיא מתמחה באפיון, עיצוב ופיתוח פתרונות אינטרנט ומובייל חדשניים. ב-2010 נרכשה החברה על ידי תפוז תמורת כ-900 אלף שקל. בין לקוחותיה נמצאים: אמדוקס, קבוצת הארץ, ביטוח ישיר, בנק הפועלים, קוקה קולה ושירותי בריאות כללית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.