אחרי 3 שנים מוצלחות בהפעלת "קוקה-קולה וילג'", חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת במהלך שיווקי חדש לקיץ תחת השם "Coca-Cola Summer Love", בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקל.
במסגרת זו תעניק החברה לבני-הנוער אפשרות ליהנות ממגוון מופעים והטבות לפי בחירה.
הרעיון הוא ליצור דו-שיח עם בני-הנוער בבחירת המופעים. החברה תעמיד בכל שבוע מופעים והטבות לבחירה, ואלה שיזכו במספר הגבוה ביותר של המצביעים, ייושמו בפועל. בין היתר יוכלו בני-הנוער ליהנות גם מטיסה עם חברים להופעה באירופה.
שיאו של המהלך הוא בפסטיבל "ליל האהבה" שתפיק קוקה-קולה בט"ו באב (ב-14 באוגוסט). במרכזו של הפסטיבל יעמוד מופע בהשתתפות האמנים שיבחרו בני-הנוער. האירוע יחל אחר-הצהריים ויסתיים למחרת בבוקר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.