אתר "גלובס" ממשיך לבסס את מעמדו כאתר הכלכלה והפיננסים המוביל בישראל, כך עולה מנתוני גוגל טרנדס המעודכנים לחודש אפריל 2011. למרות היחלשות כללית בקרב אתרי הכלכלה על רקע תקופת החגים, המובילות של "גלובס" ניכרת גם בנתונים העדכניים.
גרף: רייטינג באתרי הכלכלה באפריל 2011 (גוגל טרנדס)
רייטינג אינטרנט גלובס
מקרא: גלובס - כחול. דה מרקר - צהוב. כלכליסט - אדום. ביזפורטל - ירוק. על-פי כלי המדידה של ענקית החיפוש גוגל - גוגל טרנדס, "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים, עם בין 100-140 אלף גולשים שונים ביום מישראל.
אחרי "גלובס" מדורג אתר "דה מרקר", עם בין 90 ל-110 אלף גולשים שונים ביום (כולל דה מרקר קפה). אחריהם נמצאים האתרים "כלכליסט", שמושך אליו כ-75 אלף מבקרים שונים ביום, ו"ביזפורטל", עם כ-55 אלף גולשים שונים ביום.
בגיזרה זו בולטים מאוד הפערים בין נתוני גוגל טרנדס לנתונים שמספק סקר TIM. על-פי נתוני TIM לחודש אפריל, "גלובס" התחזק החודש ב-18% לשיעור חשיפה שבועי של 12.8%, בהשוואה ל-14.2% ל"דה מרקר" ו-15.5% ל"כלכליסט". בגלישה ממקומות העבודה, שיעור החשיפה השבועי של "גלובס" עומד על 15%, בהשוואה ל-14.2% ל"דה מרקר" ו-15.2% ל"כלכליסט".
תקופת החגים השפיעה לרעה על מרבית אתרי החדשות הישראליים, בעוד שרוב האתרים הבינלאומיים התחזקו החודש. הרשת החברתית פייסבוק גדלה החודש ב-5.1% לשיעור חשיפה שבועי של 73% (מקום 2), ואילו אתר שיתוף קבצי הווידיאו יו-טיוב צמח ב-4.8% לשיעור של 67.5%, וחזר להיות מדורג במקום ה-3. את צמרת הטבלה מובילה גוגל, לאחר שנחלשה במקצת לשיעור חשיפה שבועי של 89%.
אתר וואלה נחלש באפריל ב-4.6% לשיעור של 63.8% (מקום 4), ואתר ynet איבד החודש 2.3% חשיפה לשיעור של 58.7% (מקום 5). גם אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת המשיך החודש להיחלש בצל סיומה של התוכנית "האח הגדול", ואיבד 8.5% לשיעור חשיפה שבועי של 36.3%. נענע10 נחלש ב-7.5% לשיעור חשיפה שבועי של 26% והידרדר למקום ה-9.
אולם, ע- פי גוגל טרנדס, נענע10 דווקא התחזק החודש ומתחרה ראש בראש עם mako, כשכל אחד מהאתרים משך אליו באפריל כ-400 אלף גולשים שונים ביום.
גרף: וואלה מול ynet - רייטינג באפריל 2011 (גוגל טרנדס)
רייטינג אינטרנט וינט
מקרא: וואלה - אדום. ynet - כחול. גרף: mako, נענע10, msn ישראל ותפוז - רייטינג באפריל 2011 (גוגל טרנדס)
רייטינג אינטרנט מאקו
מקרא: מאקו - כחול. נענע10 - אדום. msn ישראל - צהוב. תפוז - ירוק.
אתרים נוספים שנחלשו החודש הם יד2, שאיבד 2.2% מהחשיפה לשיעור של 26% (מקום 8); תפוז, ששיעור החשיפה שלו קטן ב-9.3% לשיעור של 19.4% (מקום 12); ואתר msn ישראל, שנחלש ב-7.6% לשיעור של 13.3% (מקום 18).
בגיזרת אתרי הספורט התחרות ממשיכה להיות צמודה. אתר ONE חזר החודש להוביל, בסקר TIM, עם זינוק של 13% לשיעור של 14.5%, ואליו צמוד אתר ספורט5, שנחלש החודש ב-5.2% לשיעור חשיפה שבועי של 14.4%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.