ארי מרקין, מנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי, יופיע בתחרות קקטוס הזהב 2011 שתיערך ב-25 במאי.
מרקין, מאנשי הקרייאטיב הבולטים בעולם, ירצה בתחרות על מציאת השראה בעולם משתנה, וכן על הדרך להצליח בענף ולא רק לשרוד.
מרקין, יהודי-אמריקני, אחראי בין השאר לקמפיין "the truth", אשר נחשב לקמפיין האפקטיבי ביותר שיצא נגד עישון אי-פעם. בנוסף, הוא היה שותף לזכיית קריספין פורטר אנד בוגוסקי ב-10 פרסי קאן יוקרתיים על הקמפיינים של איקאה, BMW MINI וברגר קינג.
משרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי ידוע ברעיונות הקריאטייבים והחדשניים, אשר בזכותם הוא נמנה עם סוכנויות הפרסום המובילות בארה"ב. רשימת הלקוחות שלו כוללת את מיקרוסופט, דומינו'ס פיצה ובסט ביי. בשנת 2010 זכה המשרד בפרס "סוכנות העשור" של מגזין "AdAge".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.