משלחת של כ-20 חברות סטארט-אפ ישראליות מבקרת בימים אלה בניו-יורק, במטרה להיפגש עם חברות אמריקניות מובילות בתחום הניו-מדיה והמדיה הדיגיטלית. המשלחת היא ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד התמ"ת בניו-יורק ובשיתוף עם מכון היצוא.
בין החברות שנמצאות במשלחת ניתן למצוא את AttracTV, BeeTV, Fanzilla, FanGager, LiveU, PlyMedia, Orca אינטראקטיב ו-Qlipso.
במסגרת הביקור, החברות הישראליות תיפגשנה עם חברות אמריקניות מובילות בתחום, בהן HBO, CBS, MTV, ו-Time Inc. News.
לדברי הנספח המסחרי בניו-יורק, יאיר שירן, "ניו יורק היא בירת העולם בתחום הניו-מדיה, והפתרונות המגיעים מישראל הם מעניינים וחדשניים. היוזמה החלה מול חברה אחת, אך לאור איכות החברות ומוצריהם הורחבה המשלחת למספר רב של ענקי תקשורת עולמיים".
ממינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת נמסר כי הציפייה היא שמפגש זה יוביל בעתיד הנראה לעין להתקשרויות עסקיות בין החברות הישראליות לבין חברות המדיה האמריקניות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.