חברת הסטארט-אפ הישראלית MDS) Minicom Digital Signage), הפועלת בתחום השילוט הדיגיטלי, מתמזגת עם מתחרתה האמריקנית, חברת EnQii Holdings, במטרה להפוך לחברה הגדולה בתחום. מיליוני דולרים בודדים הושקעו בחברה הממוזגת במטרה לממן את המיזוג עצמו וכן רכישות נוספות שהיא עשויה לעשות בקרוב.
חברת MDS הוקמה לפני שנה בתהליך של ספין-אוף מחברת ה-IT מיניקום, והיא מספקת מערכות הפצת מולטימדיה המיועדות לשוק השילוט הדיגיטלי. המוצרים של החברה מאפשרים העברת תוכן דיגיטלי מהמרכז העסקי של חברות כמו רשתות קמעונאיות, בתי ספר, מרכזי תחבורה ציבורית, בתי חולים וכדומה, לסביבה מרובת מסכים.
מוצרי החברה מיושמים בלמעלה מ-400 אלף מסכי פלזמה ו-LCD בכל העולם. MDS גייסה מאז הקמתה כ-6 מיליון דולר מקרנות JVP ואביב ונצ'רס. EnQii האמריקנית, גם היא חברה פרטית שגייסה עד היום כ-20 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון האירופיות אמדאוס וולינגטון, מציעה כלי ניהול תוכן לשילוט דיגיטלי.
גדי תירוש, שותף בקרן JVP, שהקימה את MDS, אמר היום (ג') כי המיזוג נעשה במטרה ליצור חברה גדולה ומובילה. "בשנה האחרונה MDS ביססה את מקומה כחברה עצמאית, וכעת לאור הקונסולידציה הגדולה בשוק השילוט הדיגיטלי הוחלט למזגה עם EnQii ולהפוך אותן לחברה השולטת בתחומה".
לדברי תירוש, שתי החברות לא נזקקו להון לטובת התפעול. MDS מביאה את ניהול רשת המסכים ו-EnQii מביאה איתה את הכלים לניהול הדיאלוג עם הלקוח שהגיע לחנות. מנכ"ל EnQii, אג'אי צ'ודורי, שיהפוך למנהל החברה הממוזגת הוסיף כי "אנחנו יוצרים חיבור בין היכולות הטובות בענף בתחומי החומרה, התוכנה והשירותים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.