נתן מאיר, מנהל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) פורש לאחר כ-17 שנים בתפקיד.
לפ"מ נותנת שירותי פרסום למשרדי הממשלה, ליחידות סמך ולגופים ציבוריים רבים אחרים. היא כפופה בקדנציה זו למשרד ההסברה והתפוצות ובעבר למשרד ראש הממשלה, ובאחריותה להביא לידיעת הציבור על מגזריו את המידע הציבורי והממשלתי.
בתקופת שירותו של מאיר התרחבה הפעילות הפרסומית של הממשלה בעיתונות, בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, כשהקמפיינים זוכים להצלחה רבה בזכירות, באהדה ובשינוי עמדות הציבור.
בתקופה האחרונה בלטו במיוחד קמפיין "ישראל מתייבשת" לחיסכון במים בכיכובם של סלבריטאים ישראלים רבים, קמפיין נגד העסקת עובדים זרים, קמפיין "מתחילים לחשוב ירוק" של המשרד לאיכות הסביבה בכיכובו של טל פרידמן ועוד.
מאיר שימש בעבר כמשנה לחשב הכללי במשרד האוצר וכן כציר כלכלי בבריטניה. את שירותו בממשלה החל באגף התקציבים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.