הישג מרשים לחברת נוקיה-סימנס. לראשונה מזה שנים ארוכות הצליחה החברה לחדור (מחדש יש לומר) לחברה סלולרית, ובימים האחרונים היא זכתה במכרז שעשתה סלקום להחלפת 600 אתרי סלולר חדשים. סלקום החליטה לעבוד עם שני ספקים בתחום האנטנות שלה, והמשמעות היא שמעתה והלאה היא תתמחר באופן קבוע בין אריקסון לבין נוקיה-סימנס, על השדרוגים והפיתוח של הרשת.
נוקיה-סימנס היא ספקית המתגים של סלקום ומזה שנים ארוכות, היא לא הצליחה לזכות במכרז סלולרי משמעותי. המכרז הנוכחי, לכן, הוא אבן דרך מבחינתה של נוקיה-סימנס בארץ, מה שמקנה לה גם נקודות זכות במכרז שמתנהל עכשיו במירס, ושבו היא מתמודדת ראש בראש מול אריקסון על הקמת הרשת החדשה של מירס.
מסלקום נמסר בתגובה: "אנו מצויים בתהליך של שדרוג מהירות הרשת שנערך בכל הארץ ואנו עובדים באופן שוטף לשביעות רצוננו גם עם אריקסון וגם עם נוקיה-סימנס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.