משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב יכול לרשום לעצמו וי נוסף: ימים ספורים לאחר שזכה בתקציב סמייל 012 הוא רושם הישג נוסף ומקבל לטיפולו את תקציב הפרסום של פסגות - כך נודע ל"גלובס".
התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. על התקציב התמודדו 3 משרדי פרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב, אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי.
אדלר-חומסקי טיפל בתקציב מאז 2006, לאחר שזכה במכרז בו השתתפו בין היתר מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של פסגות ב-2010 עמד על 21.1 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2009 עמד היקף הפרסום של פסגות על 21 מיליון דולר במחירי מחירון; וב-2008, שנת המיתון, על כמיליון דולר במחירי מחירון בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.