אולי בשל קשיי האספקה המתקרבים של היפנים, לוחצים הקוריאנים על הגז ומשדרגים את ההיצע שלהם בישראל. כלמוביל יבואנית יונדאי הכריזה היום (א') על הרחבת היצע הדגמים של סדרת ה-I30 עם ארבעה דגמים ידניים חדשים.
שני דגמים בגרסת האצ'בק וסטיישן - מצוידים במנוע 1.4 ליטר, תיבת הילוכים ידנית ומערכת "עצור-סע" שמכבה ומתניעה את המנוע אוטומטית בעת עצירה לטובת חיסכון משמעותי בדלק. מחיריהם עומדים על כ-105 אלף שקל להאצ'בק ו-107 אלף שקל לסטיישן.
שני הדגמים הנוספים מצוידים במנוע ה-1.6 ליטר המוכר אך עם תיבה ידנית, ותצרוכת חסכונית יותר, במחירים של 107 ו-109 אלף שקל בהתאמה. במקביל הודיעה החברה כי בקרוב תשווק ה-I25 בגרסה ידנית.
ביולי אמורה יונדאי לשווק בישראל גם את הדור החדש של ה"אלנטרה" שייקרא I35. הרכב גדול יותר מה-I30 ויצויד במנוע 1.6 ליטר בהספק של כ-130 כ"ס ובתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות.
במקביל הודיעה UMI על כוונתה לשווק החל מהקיץ את מחליפת השברולט "אביאו" שתשווק בישראל תחת השם "סוניק". המכונית תשווק כבר בשלב הראשון בגרסת סדאן ובגרסת האצ'בק ותצויד במנועים בנפח 1.4 ו-1.6 ליטר ובתיבות אוטומטיות בנות 6 מהירויות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.