משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה במכרז על תקציב הפרסום של קבוצת דלק. על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי.
התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. מנתוני מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של קבוצת דלק ב-2010 עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים.
כבר בשלבים מוקדמים יחסית של המכרז העריכו בענף כי התקציב עשוי לעבור בסופו של דבר למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שנחשב מקורב למנכ"ל אבי בן-אסייג, מתוקף פעילות משותפת בתפקידיו הקודמים.
דוד לרון, מנכ"ל חטיבת הקמעונאות בקבוצת דלק, מסר: "אנו רוצים להודות למשרד הפרסום היוצא, אדלר-חומסקי, על עשור של עבודה משותפת פורייה ומוצלחת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.