מאזדה ממשיכה לקדם במרץ את טכנולוגיית המנועים וההנעה "SKYACTIVE", שפיתחה בנפרד מהחברה-האם לשעבר, פורד.
המכונית הסדרתית הראשונה שקיבלה את הטכנולוגיה, ביפן בלבד בינתיים, היא המאזדה 2 שהוצגה עם מנוע חדש וסופר-יעיל בנפח 1.3 ליטר, שמייצר 84 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה חדשה (CVT) שמחליפה את האוטומטית המקובלת של ה-2.
הגרסה החדשה מתהדרת בצריכת דלק ממוצעת רשמית יוצאת דופן של כ-30 ק"מ לליטר ובפליטה נמוכה מאוד, שמזכה אותה ביפן בהטבות מס מקבילות לאלה של מכונית היברידית.
בינתיים עדיין לא ידוע מתי תגיע הגרסה היעילה הזאת גם אלינו. המכונית הראשונה עם טכנולוגיית ההנעה החדשה, בגרסת 2 ליטר, ברכב הפנאי החדש CX5.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.