פרוטרום סיכמה הבוקר (ג') את הרבעון הראשון של 2011 עם עלייה של 6.7% בהכנסות ל-121 מיליון דולר, בהשוואה למכירות של 121 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010. החברה מסבירה כי העלייה במכירות ברבעון הראשון של 2011 נבעה מצמיחה אורגנית בפעילויות הליבה של פרוטרום: פעילות הטעמים ופעילות חומרי הגלם הייחודיים ומתרומת שתי הרכישות המוצלחות שהושלמו במהלך הרבעון.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2011 גדל ב-5% והגיע לשיא של 45.7 מיליון דולר בהשוואה לרווח גולמי של כ-43.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2010. הרווחיות הגולמית הסתכמה בכ-37.7%.
ה-EBITDA ברבעון הראשון של שנת 2011 גדל לכ-21.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-21.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ושיעור ה-EBITDA הסתכם ב-17.7%. בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של 18.2% ל-13.1 מיליון דולר.
אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום, אמר כי "אנחנו מרוצים מהמשך מגמת הצמיחה גם ברבעון הראשון של 2011 ומאמינים שזו תימשך גם לאורך 2011. ברבעון הראשון של השנה נרשם שיא ברווח הגולמי, התפעולי, ה EBITDA, הנקי וברווח למניה בהשוואה לרבעונים הראשונים בשנים הקודמות. הישג זה הוא תוצאה של מימוש אסטרטגית הצמיחה הרווחית שלנו המשלבת המשך צמיחה פנימית במכירות מפעילויות הליבה של פרוטרום עם ביצוע רכישות אסטרטגיות ותוך שמירה על מבנה ההוצאות התחרותי שלנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.